Onze aanpak

Vergeet wisselende contactpersonen, quick fixes en overdrachten naar support teams waarbij belangrijke projectinformatie verloren gaat. Wij ontwikkelden een volledig eigen aanpak (fier!) die wérkt (extra fier!).

In onze aanpak houden we steevast rekening met de kennis en expertise die jouw bedrijf in huis heeft. Heb je graag dat we alle aspecten van het project op ons nemen, zowel voor, tijdens als na het project? Dat doen we met alle plezier én de nodige kennis! Om voor jou het perfecte totaalplaatje te ontwikkelen, werken we regelmatig samen met verschillende partners: Internet Architects, Platform.sh, kañooh en Endare.

Maar het project kan ook bestaan uit een intensieve technische samenwerking met eigen ontwikkelaars binnen jouw bedrijf.

We bouwen met jou graag een langetermijnrelatie uit. 2 aspecten die volledig “ons” zijn dragen daartoe bij:

  • We werken met vaste client teams
  • We staan steeds voor je klaar voor support & maintenance

De voordelen van een client team

Een client team bedient jou van a tot z en neemt zowel de bouw, de uitbreidingen, het onderhoud als de support van jouw project voor zijn rekening. Het spreekt voor zich dat die aanpak alleen maar voordelen oplevert:

  • Onze focus ligt altijd op stabiele langetermijnoplossingen.
  • Het komt de kwaliteit van de site of applicatie ten goede.
  • Het team kan zich echt vastbijten in jouw project en is dus bijzonder geëngageerd.
  • Doordat de teamleden voor lange tijd nauw betrokken zijn bij het project, kennen ze jouw organisatie door en door.
  • Je hebt contact met 1 vaste persoon en bouwt er een goede relatie mee op.

Goed bediend? Zeg dat wel!

Wat mag je verstaan onder support & maintenance?

Nadat we samen jouw project lanceerden, laten we je niet aan je lot over. Logisch, want in de huidige online wereld is het ondenkbaar dat een website of applicatie gebouwd kan worden zonder er daarna nog aandacht aan te besteden.

Je hoeft je geen zorgen te maken om technologische veranderingen. En neen, ook als je na het tracken van het surfgedrag van de eindgebruiker merkt dat er functionele of inhoudelijke aanpassingen nodig zijn, hoef je niet te panikeren.

En wat met (Drupal) security updates, hosting, performantie en back-ups? Ja, doen we ook!

Jouw client team voert al de aanpassingen reactief en proactief uit, op basis van een onderhoudscontract dat volledig aansluit op jouw wensen. Oef!